Veterinär

Idag har jag haft veterinären i stallet för det var dags för vaccinationen till mina små pållar. Hon skulle även kolla tänderna på Santoz för han har börjat tappa så jag ville att hon skulle kolla så det inte var några konstigheter. Nu kollade hon bara fram tänderna och dom var iaf iordning. Hon såg när hon försökte kolla i munnen att han hade en liten varg tand på ena sidan iaf. Nu har han inte haft bett på ett tag men det kommer bli mer med det nu när våren kommer. Vi får se om varg tänderna behöver tas i sommar och då blir det nog även en ordentlig tand koll på honom för att se så allt ser bra ut.
 
Pojkarna skötte sig iaf väldigt bra så nu hoppas jag dom får hålla sig friska och krya också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0