Underbara måndag

Blev väckt imorse flera ggr av diverse människor och djur i detta hushållet. Lagomt irriterad och med huvudvärk klev jag upp och promenerade en sväng med Siri. Efter våran promenad blev det frukost för mig, Siri ville inte ha sin, och sen kom Katharina förbi. Zonic hade rullat fast imorse så jag följde med upp för att kolla till honom. Hittade ingenting förutom ett litet broddtramp? men det kan han lika gärna gjort i hagen under morgon timmarna. Tog han på en liten promenad och det var inga konstigheter. Skönt !!
 
Nu har jag varit och lämnat tillbaka pulvret jag köpte till Z då han tyckte det var skit äckligt och vägrade äta. Så jag får börja ta fram min olja och pensla hovarna istället. Har även varit och hämtat ut paketet från Hööks. Såå roligt :) Dock är det två tröjor som det ska broderas på men det kommer få vänta lite då pengarna inte räcker till allt...
 
Promenaderna har jag skött ganska bra i helgen. På 2 veckor har jag "missat" 3 promenader, ätit godis 2 ggr och fikat 2 ggr. När jag tänker på det känns det duktigt men när jag precis läste det jag skrev känner jag mig inte så duktig :) haha. Nåja. Vägning ska ske 1 februari och då får jag se om det blivit - eller +. Jag tror tyvär inte det hänt så mycket och då blir jag faan riktigt deprimerad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0