Träningsvärk de luxe

Satan vilken träningsvärk jag har efter gympan i måndags. Igår hade jag riktiga problem med att ta mig nånstans och idag är det något pytte lite bättre men fortfarande inte bra. Har på morgon smörjt mig med linement så jag hoppas det ska lindra något iaf. Känns dock skönt att veta att man gjort nåt :)
På torsdag är det dags igen fast denna gången för nåt aerobic liknande. Det är inte lika tufft som gympan så det kan nog kännas skönt och sen kanske det kan hjälpa till att släppa lite på värken.
 
Igår gick jag och Gabby till och från stallet bara för att jag var tvungen att röra på mig. Igår kväll blev det tyvär ingen promenad för mig men med tanke på stall promenaden hade jag i princip gått min runda redan då. Hade ju inte gjort nåt med en kvällsrunda med men så blev det iaf inte. Det har sina förklaringar och då tänker jag inte på värken...
Har bestämt att jag ska träna måndag och torsdag och då blir det bara en förmiddags promenad och sen träningen på kvällen. Dom andra dagarna ska det promeneras två ggr om dagen. Iaf försöka för ute nu är det verkligen isgata och jag kommer halka runt rätt fint. Nu blir det dock inga intervall träningar med tanke på min värk men lite motion måste man ha.
 
Imorgon får jag in pengar så då ska det betalas lite räkningar, ska kolla efter "inneskor" och på söndag ? ska jag hämta hö. Väntar fortfarande på min hovslagar räkning som inte kommit... Får se om mitt paket från Hööks kommer denna vecka också då ska det hämtas ut. Sen får jag en fin veterinär räkning på vaccinationen också om ett tag. Jippie ;)
Denna månad gäller det att hålla i pengarna för det är mycket utgifter och lite inkomst. Men jag klarar nog det med.
 
Nu ska jag kika in på ams.se och söka lite jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0