Samma sak idag

Idag startade Hööks sin rea och jag var naturligtvis där för att försöka hitta nåt. Dom fina ludd bootsen jag köpte strax efter jul passade inte Z så dom skulle jag lämna tillbaka. Tyvär fanns det inte i hans storlek så jag blir utan såna. Blir lite små sur på mig själv att jag inte köper saker när jag väl hittar dom utan jag väntar. Varför ?!! Det är inte första gången grejer inte finns som jag "väntat" ut. Hopplös är jag...
 
Nåväl jag tänkte köpa mig gummiboots att ha som slit och släng men när vi väl kom in dit (ca halv 11) så fanns det bara vita kvar. Absolut är det jätte fint med vita boots men inte i den modellen. Så det blidde inga såna boots heller ;)
 
Hittade en jacka som jag ska ha till vardags. En svart med luva och ett märke på ena armen. Ser inte direkt ut som en "hästjacka" men kollar man nära så ser man ju märket. Jag tyckte den var väldigt fin och eftersom det var halva priset fick den följa med hem. Sen köpte jag en tröja som är super duper skön. Oxå halva priset så idag har jag gjort fina fynd :) Blev tom så exalterad över tröjan att jag var tvungen när jag kom hem, gå in på hooks.se och klicka hem en till likadan tröja i svart och en i lila ;) Fanns inte i storlek till mig i affären annars hade jag köpt med därifrån. Blev även en till tröja som jag faktiskt fingrade på redan i butiken och ett schabrak till Z i samma märke. Så nu har jag ett roligt paket att vänta med mer mys tröjor och lite nytt till Z. Väntar med spänning på när dom ska börja rea täckena för det är jag i stort behov av. Bara hoppas pengarna finns då när det väl är dags.
 
Denna tröja i både svart och lila väntas komma hem till mig inom kort :) Har i skrivande stund den jag köpte idag på mig.
 
Idag har jag även promenerat med mamma, ridit i skogen med Z och tagit promenad med pappa. Samma visa som igår :) Känner att jag är lite mör i benen för tillfället men det har väl gått över tills imorgon får jag hoppas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0