Mild väder

Jisses va halt det var igår när jag och pappa promenerade. Höll på att vurpa flera ggr men stadig som man är så stod jag upprätt hela vägen ;) När jag och mamma åkte till stallet igår kväll gled bilen bara omkring på vägen :/ Inte okey...
 
Idag har jag grejat med saker inför årsmötet. Skrivit ut papper som ska lämnas till Cissi och även papper jag ska ha med mig. Mailat fram och tillbaka ang hjälp med saker jag inte förstår. Ibland måste man ta hjälp för man klarar inte allt själv. Ringde även Hööks imorse för att komplettera min order som jag beställde. Ska bli så sjukt kul att få hem grejerna även om dom inte är helt klara då ;)
 
Har tänkt mig att ta en paus från datorn då den har hållt mig sällskap större delen av morgonen. Jag tror nämligen tvätt maskinen är klar så jag ska hänga tvätt, ta min fm promenad, äta och sen hoppas på att vägarna har tinat upp så jag kan åka till ridhuset.
 
Märker också att det varit milt ett tag nu för man ser nästan inte till katten längre. Han är mest bara inne och fyller på mat förrådet innan han ska ut igen :) Skönt iaf att han kan va ute lite mer nu och att det går mot ljusare tider.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0