Massa promenader

Jösses vad jag är ute och promenerar ;) Har varje dag gått en promenad både morgon och kväll och kvällspromenaden har varit lite mer intensiv. Har gått samma väg varje gång men eftersom pappa varit med på kvällen har tempot varit högt :) Vet inte om mina skor kanske är dom bästa för mina fötter men man tar det man har. Nu är det iofs gåskor som jag använder... Har iaf haft ont i fötterna både under och lite efter promenaderna men det har släppt efter en stund när jag kommit hem. Har även känt av benhinnorna men det är väl för att jag går enbart asfalt och är extremt otränad :( 
Imorgon är det vardag för m och p så min fm promenad får jag avklara själv. På kvällen kanske jag får med pappa om jag har tur ;) Imorse tog vi en promenad i skogen så det var riktigt dåligt underlag, isgata blandat med knöckliga stigar, men det gick fint det med. Blev en längre tur än jag brukar gå men det är ju bara nyttigt :) Jag har gått hela fm och sneglat på godis skålen som står på bänken men inte tagit nån. Än...
 
Om en stund är det dags för lunch och sen ska jag till stallet för en promenad med Z innan vi väntar fin besök av Sanna och hennes mamma Inger :) Åh va kul det ska bli :D
Sanna red ju min gamla ponny Smulan och hon var riktigt duktig som orkade kämpa med den där träliga ponnyn ;) Dom startade en träningsdressyr i Valåsen tillsammans och var så sjukt söta :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0