Långpromenad

Äntligen har Siri kommit till ro och kan slappna av. Dom skjuter ju som vanligt på skjutfältet och det gillas inte. Imorse blev det iaf en långpromenad nere vid sjön och det var riktigt skönt. Vi lyckades smita ut så Alfonz hann inte med och då kan man ta en lite längre promenad :)
Nere vid sandviksbadet där dom gjort en rastplats för hundar hittade vi en 5 månaders liten kille med sin matte så vi gick in till dom. Siri var livrädd för smällarna och ville mest sitta hos mig så det blev inge större lek där inte. Den stackars lilla valpen försökte på alla vis men förgäves :)
Frukosten är fortfarande kvar och den försvinner väl inte förän i em antar jag.
 
Nu ska jag vänta på att tvätt maskinen ska bli klar så jag kan hänga den och sen kommer bästa grannen vid halv 3 och ska klippa klorna på Siri. Efter det ska jag ta fram dammsugaren så det blir lite fint tills päronen kommer hem. Ikväll måste jag ge mig ut på ytterligare en promenad för i helgen har det inte blivit nåt vidare motion tyvär. Igår var det världens snö och storm oväder så då hade jag ingen lust med promenader.
 
Nu måste jag låta hjärnan arbeta lite för jag har för mig att jag har samtal att ringa men till vilka är lite oklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0