Hurtbulle

Äntligen är lokalen bokad till Karlskoga Ryttaream´s årsmöte som kommer gå av stapeln söndag 20 januari kl 15.00 i Östervis byastuga på "Kosia". Jag hoppas få se både "gamla" och "nya" ansikten och att vi kommer få ett spännande och roligt 2013 tillsammans.
 
Idag dammade jag av min gamla mor när jag tog med henne på en promenad strax innan lunch ;) 30 minuter blev det och det var riktigt skönt i solskenet. Dock blåste det lite grann men bara man får se solen skiter man i resten. Efter det blev det en 40 minuters skritt promenad med min vackra springare i stallet. Eller ja skritt och skritt. Det blev en del hopp, studs, kast, tjo och tjim oxå. Ibland undrar man...
 
Nu på kvällen har jag tagit med min far (som oxå är gammal ;)) på samma runda som mamma och jag gick på fm. Inte ska väl han slippa undan när resterande familjen varit på promenad. Denna gången tog det 25 minuter eftersom vi var "tvungna" att intervall träna lite ;) hehe kul var det iaf och skönt när man väl kommer hem. Stavarna hade jag med mig denna gången men det var lite halkigt på sina ställen för dom. Nu hoppas jag min kära mor följer med imorgon oxå på en promenad. Annars knallar jag själv ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0