Första danspasset

Igår var det dags för första danspasset och det är ju så sjukt roligt :) Hade mina nya fina skor och från början funkade det bra men efter hand svullnade fötterna (vilket dom gör när man tränar) och vips hade jag ingen känsel i mina tår. Bara ta av sig skorna och köra utan sista 15 minutrarna.
Så idag har jag varit iväg och bytt mina skor till ett par andra som jag hoppas ska funka bättre. Återstår att se på måndag. Dom är iaf lite större så mina stackars fötter borde få plats. Kände även igår att det värkte i mina fötter vilket det inte gjorde i måndags när jag hade mina gamla "skitiga" skor på mig. Nåja utvärdering följer :)
 
Erkänn snygga ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0