Flitiga jag

Vilken uppdatering jag har här eller vad tycker ni ? ;)
Nu har jag fått "banner" att jag måste uppdatera så jag kör väl en kortis. Tycker det är ganska tråkigt med inlägg utan bilder och nåt slags sammanhang men...
 
Fick morötter i torsdags som man kan slå ihjäl folk med...
 
I gamla säcken var det med en gullig liten potatis :) haha
 
Roligare än så blir det inte denna dag. Har dock fotat några fler bilder idag men dom kommer vid ett senare tillfälle. Nu ska jag sätta mig och skriva om recept till mamma så dom blir lite snyggare :)
 
Imorgon ska jag ta tag i lite saker inför styrelsemötet på söndag. Vill vara lite förberedd och kunna lägga fram mina idéer så man kanske kan ta ett beslut.
 
// Märi

Kommentarer
Postat av: Katharina

Bra med en uppdatering :-) lite kort men kul med nytt.

2013-01-30 @ 17:52:51
Postat av: Märi

Jag ska försöka bli lite flitigare ;)

2013-01-31 @ 10:29:25
URL: http://mariboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0