Flera kilo lättare...

Inte viktmässigt skulle jag tro men det lyftes en liten börda från mina axlar igår när jag fick klart en del saker.
 
Sanna och hennes mamma Inger var ju som sagt och hälsade på igår för att träffa Santoz. Dom har ju inte sett han på ca 2 år och det har ju hänt lite med honom sen dess ;) Jag har sen han va liten sagt att om jag ska ha en ryttare på honom så vill jag ha Sanna. När hon red Smulan funkade det super bra och det var aldrig några problem med dom överhuvudtaget. När dom var hos mig igår och jag berättade mina tankar va hon intresserad av att börja hos mig igen. Jag ser verkligen fram emot det och jag vet att det kommer bli jätte bra :) Nu gäller det bara att han växer, växer och växer lite till för som det är nu är han lite för liten för henne. Men han har ju en stund till på sig att växa så några cm kan han allt klämma till med.
 
Pratade även igår kväll med Anki som lovat att ta sig an inridningen på honom när det är dags. Detta var innan hon fick sitt nya jobb på Gyttorps Ridklubb med allt vad det innebär. Jag har varit lite orolig för att hon inte skulle ha tid med honom och att jag skulle få leta efter nån annan. Vem då ??
Men nu när vi pratade igår så sa hon att han allt var inplanerad och att hon ska hjälpa mig med det där. Skönt !! Två positiva grejer på samma dag är inte jag van med. Så nu håller jag verkligen tummarna att allt går enligt planerna, att han växer som han ska och att inridningen går smärt fritt för jag är verkligen spänd på att se vad det kan bli av det lilla odjuret :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0