1 januari 2013

Första dagen på det nya året 2013 och det känns inte ett skit annorlunda mot vad det gjorde igår. Natten har iaf gått förvånansvärt bra för alla mina djur och det var mest min älskade lilla prinsessa jag var mest orolig för. Det verkar som tabletten hon fick gjorde susen och skönt att det äntligen är över med dessa hemska smällare. Pappa berättade igår att det tydligen finns smällare som inte låter men du får iaf det fina skenet. Kanske folk kan köpa såna ? Det är ju ändå inte "smällen" som är grejen, eller ? Nåja skiten är över för denna gång och det är långt kvar tills nästa nyår. Själv försökte jag kliva i säng tidigt men med skotträdda djur och smällar utanför förnstret blev det lite si och så med sömnen. Jag klagar inte utan kände mig ganska pigg ändå när klockan ringde imorse.
 
Nu har jag iaf fixat klart stallet och ska i em ta min fina springare och åka till ridhuset för lite jobb. Kanske bäst att vara mellan 4 väggar när man sitter upp premiären efter klippningen ;) Jag tror inte han ska dumma sig men man vet ju inte. Bäst att ta det säkra före det osäkra.
 
Detta år har jag lovat mig själv att jag ska köra mitt race. Jag ska göra som JAG vill och inte som alla andra vill. Är trött på att bli utnyttjad och trampad på. Duga när man ska hjälpa till men inte annars. Jag har oxå känslor precis som alla andra. Jag tänker inte heller göra mer än nån annan för vi är alla här på lika vilkor.
 
Hoppas ni alla får ett underbart 2013!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0