Vägning

1 januari ställde jag mig på vågen för att jag helt plötsligt kommit på att jag skulle leva lite sundare och motionera för en gångs skull. Tanken var då att jag skulle väga mig den 1:a varje månad och se om det hände nåt. Kanske är lite långt emellan gångerna men vem bryr sig ?
Nåväl jag har iaf under den första halvan av januari varit väldigt duktig med 2 promenader/dag på 30 minuter förutom måndagar och torsdagar då det blivit en promenad och sen träning på kvällen. Måndagar är det gympa (kondition och styrka) och torsdagar dans varannan vecka och aerobic varannan. Godis blev det 2 fredagar när jag va hos Ida annars har jag inte ätit nåt. Inte heller fikat nåt. Försökt äta lunch på dagarna och även en och annan frukt.
 
Under den andra halvan av januari har jag inte promenerat ett skit, ätit godis, fikat och vissa dagar levt på mackor. Nu har jag inte vräkt i mig nåt av det men jag har ätit iaf. Det tänker jag va ärlig och säga. När jag nu den 1:a februari ställde mig på vågen var det med lite skräck av att jag antaligen står still eller lagt på mig ytterligare.
 
Vågen visade -3,2kg !!
TÄNK om jag hade "skött" mig under andra halvan oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0