Vad är det för fel ?

Dom här sista dagarna har jag haft nån konstig slags huvudvärk, varit fruktansvärt trött och inte känt mig kry alls. Många i min närhet är eller har varit sjuka så det kanske är nåt på gång hos mig med. Dock brukar jag inte gå såhär utan det brukar slå till med buller och bång när det är dags. Nåja det är väl bara vänta och se vad som händer. Nojjig blir jag iaf och får för mig alla möjliga saker.
 
Hos hästarna är det stiltje men dom verkar inte bry sig så hårt för det. Jag har upptäckt att Z fyller 15 år!! iår. Hallå vart faan har tiden tagit vägen ? Herregud min pålle börjar bli gammal :) Men han är bäst i hela världen iaf.
 
Igår kom den vackraste prinsessan till mig så nu är allt frid och fröjd. Så saknad när hon inte är här. Idag har jag även en liten krabba på besök :) Just för tillfället ligger han här bredvid mig och knorrar.
 
Nej jag kanske måste göra nåt så jag får tiden att gå. Det som känns mest lockande är att lägga sig under täcket och sova bort en stund av livet så kanske jag är piggare och gladare när jag vaknar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0