Uppkörning bokad!

Igår kom min kod på posten som jag behöver ha för att boka uppkörning. Va inne direkt igår och då fanns det en ledig tid nu på onsdag i Örebro. Alla inblandade tyckte det var lite för tätt inpå så jag struntade i den.
Jag känner själv att jag vill öva lite innan på det som ska göras. Visst körningen har jag väl inga större problem med, utan det är när jag ska koppla släpet. Jösses det kan ta en hel evighet för mig ibland innan jag kommer rätt. Dessutom måste transporten lastas innan och det kändes lite tight att hinna det.
 
Eftersom jag inte får dra med min bil+transport då det väger för lite har jag haft lite bekymmer på hur jag ska lösa det. Men nu har jag lyckan att stå i det bästa stallet med världens snällaste och bästa stall ägare så han kommer låna ut sin bil till mig den dagen. Dessvärre blir han oxå uppbokad då han måste köra in ekipaget åt mig då jag inte får köra det på vanligt B-kort. Det är mycket med det hela :)
 
Nåja nu när jag var inne idag fanns det en tid i april, som jag nu har bokat. Det fanns även en till tid denna veckan men som sagt är det lite mycket nu + att stallägarna väntar tillökning på barnbarn ;) Så inom dom närmsta 2-3 veckorna blir det ingen uppkörning för mig. Jag kommer fortsätta vara inne regelbundet för att se om det kanske kan dyka upp nån tid redan i mars. Annars får jag snällt vänta till april men då har jag iaf lite tid på mig att öva ;)

Kommentarer
Postat av: Jannica

Coolt!
Du får tala om alla moment för mig sen så jag oxå kan fixa den där behörigheten så jag kan köpa mig en fyrhjulsdriven bil igen :)

2013-02-12 @ 11:19:30
Postat av: Märi

Haha annars kan ju du ta det före mig så kan DU berätta ;)

2013-02-12 @ 14:03:55
URL: http://mariboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0