Mycket som ska göras

Igår hade vi första styrelsemötet hos mig med "nya" styrelsen som blev vald på årsmötet. Nu var det iofs bara 2 nya som var med av 3 st nya totalt. Dock ska vi försöka få in en till eftersom vi fick ett avhopp strax efter årsmötet. Vi klarade oss på 6 st förra året men det är alltid skönt att va full styrka. Jag hoppas på att vi kan få med Jannica i styrelsen men man kan ju lixom inte tvinga folk... Även om man skulle vilja ;)
Är du som läser kanske intresserad av en plats i våran styrelse så tveka inte att höra av dig :)
 
Jag fick lite uppdrag igår på mötet som jag skulle kolla upp, maila och ringa om så det har jag fixat idag. Har bara en liten detalj kvar men den väntar jag besked på. Har uppdaterat hemsidan med lite nytt om Markebäck dvs priser för träningar. Hoppas några fler kan anmäla sig så det blir några st som åker neråt. Den helgen ska va riktigt skojig har jag hört. Jag har nämligen aldrig själv varit med men hoppas att jag nån gång kan få möjlighet att ha en hel och fräsch häst så jag oxå kan va med. Blir nog inte detta året iaf...
 
Zonic trivs iaf bra i sin nya fina box och han börjar komma lite mer till ro nu. Imorse lekte dom som tokar i hagen alla 3 :)
 
Imorgon har jag ett möte inplanerat på banken på fm och sen är det nog dags för veckans tvätt bestyr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0