Lördagsmys ?

När klockan ringde imorse hade jag kunnat döda nån. Jag förstår inte att det inte ska gå att somna i tid på kvällen nån jävla gång. Man är ju helt paj som människa på morgon. Kanske skulle sova i stallet för hästarna är allt pigga när man kommer.
 
Santoz har ju varit utan grimma två dagar nu när jag kommit till stallet så jag har fått leta i hagen efter den. Har naturligtvis skyllt på pappas koko till häst men efter synen idag får jag tänka om. Inom loppet av 5 minuter hade Z dragit av Santoz grimman två ggr. Då gav jag upp det där med grimma på han...
 
Katten satt så fint i sadelkammar fönstret imorse när jag kom imorse och blev själaglad när han fick komma ut. Kanske hästarna snarkat åt han ?
Han hade iaf lämnat en mindre trevlig present till mig på golvet i sadelkammaren så jag ska tvinga med pappa upp i em och ta bort "resterna". Höll på att spy när jag fick syn på likdelarna... Jaja det blir ju billigt matkonto för stallägarna iaf eftersom han fixar egen mat ;)
 
Idag är det travdag och denna veckan har jag köpt en Harry. Jag hoppas han hjälper mig och Agneta till stor vinst för då ska jag va han evigt tacksam.
 
Själv ska jag lägga mig en stund på soffan innan det är dags för "kattjour". Ska även till Kristina och lämna kak katalog och så ska dom beställa lite new body. Jag ska försöka kamma hem våran sälj tävling på nåt vis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0