Hur är det möjligt ?

Idag på fm hade jag ett möte inbokat på banken för föreningen. Gick väldigt smidigt och hon jag pratade med var super trevlig och hjälpsam. Nu var det ju iofs inga större grejer som skulle avhandlas men ändå. Alltid trevligt när man blir positivt bemött.
Efter mitt lilla bank besök var jag in på Kappahl till Agneta och hälsade på. Jösses vad mycket snyggt dom fått in i butiken. Jag har aldrig varit nåt större fan av Kappahl då jag tyckt dom bara haft kärring kläder. Men efter min lilla "inventering" i butiken får jag allt tänka om ;) Hittade en hel del som skulle kunnat få följa med mig hem. Nu provade jag iofs ingenting så jag vet inte hur det ser ut på.
Kikade även in i två till butiker men det är ganska tråkigt att kolla i affärer när man inte har pengar att handla för.
 
Har lunchat med min bror idag och alldeles strax är det dags att bege sig ut för att skotta snö. Kanske inte så smart att vänta tills nästan hela dagen har gått för det blir ju inte mindre snö för det. Jag förstår inte att det kan finnas så mycket snö. Ska tydligen snöa några dagar till. Kanske man kan bli vältränad på kuppen :) När jag nu sitter och tittar ut vräker det ner och jag har absolut ingen lust att kliva utanför dörren. Men ju snabbare jag kommer ut desto fortfare blir det bort skottat :)
 
Ikväll ska jag även hem till Kristina då vi ska kika lite på bidrag och sånt till föreningen. Hästarna får även idag komma in tidigare pga vädret. Skönt för mina små grabbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0