Helg!

Nu är det fredag vilket innebär helg för många. För min egen del vet jag inte om jag har helg eller vardag då det är samma sysslor varje dag oavsett. Hästarna ska släppas ut, stallet ska fixas, hästarna ska in och senare nattas. Emellan det är det annat som ska göras och fixas med. Nåja, jag älskar alla mina djur så det är en ren fröjd att få äran att umgås med dom.
Nu har jag precis kört hem lilla krabban till sig så jag kan få lite lugnt. Upptäckte igår att min lilla prinsessa börjat löpa och då är det inte så festligt med en hanhund här ;) Nu verkar han inte fatta ett skit men man vill inte chansa för mycket. Jag tror inte Siri heller vill ha bebisar så vi är nog rätt överens ;)
 
Nu ska jag peta i mig en macka och sen styra mot stallet för lite mockning mm. Tänkte jag skulle "pimpa" mina hästar lite idag då dom nog har glömt bort vad borste och sax är ;) Bildbevis kommer!
 

Kommentarer
Postat av: Lindha

Tack, jag hoppas också det går ner. Förstår varför han stått inne eller gått ensam förut ;)
Hoppas du får en bra helg :)

2013-02-15 @ 15:27:35
URL: http://lindhasvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0