Försäljningar

Klubben drar igång med kakförsäljning imorgon och jag ska nog förska smygstarta lite redan idag :) Har inte tänkt att handla nåt själv utan jag håller mig till New Body katalogen kommer och ser om det kan finnas nåt till mig i den. Vi kommer nämligen köra försäljning på de oxå och det drar igång nästa fredag. Tjejen jag pratade med i telefon var super trevlig och hjälpsam. Man blir verkligen på gott humör när man får prata med såna :)
 
Skulle ringa idag oxå och boka tid för uppkörning men det verkar inte finnas några tider förän i april :( Attans va surt för det vore roligt att få det gjort. Men den som väntar på nåt gott...
Klarar jag uppkörningen kan jag ju byta transport ;) haha. Till pappas stora glädje ;) Eller ?
 
Igår var Daniel och skodde Z så nu är han riktigt snygg om sina fossingar igen. Jojje och Santoz slapp undan denna gången :)
 
Idag stod även besiktning på agendan och pärlan gick igenom med blankt papper !! Snacka om att min älskade bil är värd pengar idag ;)
Efter min besiktning åkte jag upp till P-A så fick han fixa "iordning" min bil så den ser ut som den ska. Va ju tvugen att mixtras lite med den inför besiktningen men nu är den som vanligt igen :)
 
Nu är det snart dags att hänga lite tvätt, sen gå ut och skotta lite snö och efter det fara till stallet. Har allting kvar att göra så jag åker upp sent så kan jag ta in grabbarna på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0