Exakt en vecka kvar

Denna natten överlevde alla inblandade i stallet vilket va skönt ;) Bara två nätter kvar innan jag kan slappna av igen. Jösses att ta hand om nån annans djur är värre än att sköta alla mina egna. Man vill ju att det ska bli rätt och att inget ska hända. Han verkade iaf inte alltför grinig på mig imorse så jag kanske får godkänt ;) Även om man inte gör saker avsiktligen så är jag iaf mer orolig för han än mina egna :) Nåja jag har haft djur så många år så jag ska nog klara det här...
 
Idag är det exakt en vecka kvar till nästa vägning. Undra om det hänt nåt på denna korta månad. Vissa som säger att jag blivit mindre men dom kanske bara är snälla :) haha. Jag själv tycker inte det varken syns eller känns. Men som sagt vågen ljuger inte...
 
Nu har jag även fått tag på dom två underbara låtarna som spelas på torsdagarnas salsa aerobic och dom är såå sjukt bra. Spelar dom som faan nu ;) Synd att man inte har stora rum i huset så kunde man tagit en svängom med "finalen".
 
Min älskade skitunge i stallet tappar tänder så det står det härliga till det :) Nu är det underkäken som får sig en "makeover" och jag hoppas han ska överleva det där :) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0