3 små grisar

Igår morse red Ida och Katharina iväg med sina kusar från stallet mot nya äventyr :) Dom har flyttat till Valåsen med sina hästar och jag önskar dom lycka till och hoppas dom ska trivas. Är rätt tomt i stallet nu men jag vänjer mig väl vid det oxå. Har ju stått själv förut flera ggr och det gör mig inte spec mycket.
Zonic hälsade mig med en ordentlig ramsa igår em när jag kom. Enligt Agneta hade han stått på banan i flera timmar och glott. Kraken väntade ju på sina kompisar. Han såg ju när dom red iväg och när man rider kommer man alltid hem. Tyckte så synd om honom :( Han var väldigt orolig när jag skulle ta in så jag fick tala han "tillrätta" men när jag va uppe och nattade var han som vanligt. Han är van att hästar i hans närhet försvinner men han tar det alltid väldigt hårt från början.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0