Stressig morgon

Onsdag 14 november: 7771 steg
 
Jösses vilken match det var igår kväll i Nobelhallen. Riktigt kul att se dom spela igen nu när jag inte varit där på ett tag. Bra och viktig seger för grabbarna och extra plus till våran duktiga målis. Han kan få ett ++ för att han är snygg oxå ;)
 
Trött som en gnu imorse och huvudvärk. Jag förstår inte... Nåja hästana kom ut iaf och jag höll på att hungra ihjäl. Hade sparat en macka sen igår som jag lämnat på bänken. Hann ta två bett innan jag insåg att det inte bara va jag som kalasat på min macka. Gaaaah den åkte i sopen fortare än fortast. Hata möss !!!
Tur snälla Katharina köpt med fika till stallet när hon kom som jag mumsa på så jag fick nåt i magen.
 
Varit hos Af nu hur länge som helst. Alltså ett kö system på det där stället vore ju underbart. Nån stackars krake som suttit där sen det öppna vid 10 och inte vågat sagt nåt så han hade säkert suttit där än om det inte varit en annan som tagit ton. Vilket ställe det där är... Min p-biljett tog slut 12.05 och då hade inte jag kommit in än. La i en 5:a och fick lite drygt en timme. Tur jag inte fick böter för det har dom fått betala.
 
Hade funderingar på att fara tillbaka till stallet nu igen och slå stolp men jag vart helt plötsligt väldigt lat och hemma kär (?) så jag stannar nog kvar här tror jag. Tanken var att jag skulle tvätta lite lakan idag och att jag skulle slagit igång första maskin imorse innan jag åkte till stallet. Men eftersom mina ögon inte ville öppna sig imorse (trött) tänkte jag fixa det när jag va hemma och bytte om inför Af. Glömde då bort så det blir nog bara en tvätt med lakan idag. Köra in lite ved idag i det fina vädret och hoppas på vi får soligt och fint imorgon med så jag kan slå stolp. Har ju sovmorgon imorgon bitti. Lyxigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0