Städdag

Igår blev det städning och tvättning. Underbart att få skutta ner i rena lakan och vara nyduschad när man ska sova. Idag på morgon har Siri och jag tagit oss en lång promenad i stormen och även ätit frukost. Ska bege mig ner i källaren för att ta upp tvätten sen igår och stoppa i en ny maskin. Innan kl 14 ska jag va i stallet för då kommer Nisse och lyfter in en bal åt mig. Tänkte försöka fixa dom återstående hagarna innan det fryser men jag vet inte om jag har nån lust idag. Har iofs bara idag och imorgon ev på mig för sen ska det tydligen bli kallt. Kanske vore bra att fixa innan regnet/snön kommer in. Just nu är det iaf uppehåll... Det finns väl ingen dåligt väder bara dåliga kläder ?
 
Ska även fota J´s sadel ordentligt då det är en tjej som vill ha bilder. Tänk om jag kunde få den såld ! Kommer bli mer grejer till salu men jag vet inte riktigt när...
 
Skulle behöva ha täcken tvättade men jag vet in om man kan lämna dom nånstans. Nån som vet ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0