Sälja och köpa

Idag har jag sålt min cykel :) Trodde verkligen inte den skulle bli såld och jag hade totalt glömt bort att jag hade den på annons. Nu är den borta iaf och jag är nöjd och glad. Eftersom jag ska hämta ut mer medicin till Z på måndag behöver jag alla pengar jag kan få tag på.
 
Håller på att budar för fullt på tradera så jag får se om jag lyckas kamma hem nåt. Har vunnit en sak redan men då det är en julklapp till en person vill jag inte skriva vad det är här :)
 
Zonic är iaf mycket bättre och jag är såå glad för det oxå :) Hoppas det håller i sig nu och att jag snart får klättra upp på min vackra morot ;)
 
Idag har vi fått in en höbal i hagen och Nisse har även hjälpt mig att lägga pallar under foder häcken. Jösses det är så kletigt så jag tänker inte ens ta ett kort för att visa er. Vad ska man göra åt det här skit vädret egentligen ?
 
Pappa har även hjälpt mig dika på ridbanan så förhoppningsvis har det torkat upp så pass att han kan sladda den imorgon åt mig. Som det är nu är det häst förbud på banan :)
 
Tänker inte skriva vad många steg jag gick igår för det blir bara mindre och mindre. Hmm...
 
Nu måste jag hålla koll på travet. 3 rätt av 3 sprungna lopp. Det 4:e loppet har precis gått så jag måste kolla om vi nu kanske kan ha 4:a rätt :) Håll tummarna.
Sitter även och kollar equipe för att se hur det går för Emilie och Miata :) Fullt upp med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0