Måndag

Jag och prinsessan har varit till stallet på morgon och släppt ut pållarna. Fixat iordning kraft fodret, mockat och även hunnit med att leka lite. Nu har jag iaf ätit frukost och har stoppat i en makin tvätt. Siri har ätit lite av sin frukost... Ringt och beställt klipptid idag till pappa. Nu ska jag göra mig redo för att åka till apoteket och hämta ut medicin till Z. Sen ska jag hem och hänga tvätt, stoppa i en ny maskin, skriva ut en ny skadelapp och skicka kvitton + lapp till försäkrings bolaget. Ska även se om jag kan hitta ett handtag till vatten slang nånstans. Förslag på var jag kan finna det ?
 
Sen ska jag tillbaka till stallet (glömde ju att jag har ena kvittot kvar där) och fixa det sista och sen ta promenader med två av mina grabbar. Tror jag tar med mig bägge två samtidigt för Siri tycker nog inte det är så lattjo att gå två promenader efter varann ;) Sen har dom ju sällskap av varann och kan förhoppningsvis hålla sams under våran promenad.
 
Ska även försöka få tag på försäkringsbolaget för att se om dom vet när jag får tillbaka mina försäkringspengar och sen höra så dom verkligen gjort rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0