Lön ?

Idag har jag och Siri tagit oss en sovmorgon och det var riktigt skönt. Siri var nog inte lika positiv eftersom dom började skjuta ganska tidigt imorse. Tycker så synd om henne för hon är fruktansvärt rädd. Eftersom mitt dåliga samvete inte kunde lämna henne hemma har hon fått följa med när jag skulle till Af. Visserligen fick hon sitta i bilen men bättre det än att vara hemma själv. Efter Af tog vi en sväng förbi mormor (Maria) på lite fika :) Siri var med in och där var det bra för det small ingenting. Nu har vi varit en sväng bort till mamma och precis landat hemma.
 
Skulle kolla igen om jag kunde se på mitt konto vad jag får in för lön imorgon men icke. När jag va hos mormor kom postbilen och hon fick sitt lönebesked. Det blev glada miner och jag vill ju gärna veta vad mycket jag ska få. Hatar att posten ska komma så sent på det här stället. T o m lantisarna får ju sin post före oss. Förjävligt !!
 
Nu ska vi iaf klä på oss och åka till stallet för Nisse kommer och hjälper mig in med en höbal. Fick besked om att det var slut i hagen och jag vill ju inte att Z ska svälta ihjäl ;)
 
Får hoppas posten kommit när jag väl är hemma igen så jag oxå kan få bli glad idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0