Lite gjort

Två maskiner tvätt sen var det fullt. Lite töligt är det faktiskt. Mamma tyckte jag kunde bygga ut tvättstugan om jag inte ansåg att den räckte till...
 
Skalat potatis och tänt i pannan. Fick ringa bror och be han komma hit för jag är ingen pyroman iaf. Tydligen hade jag fått ordning på skiten så han fråga om jag va indian när han kom. Jag hade tydligen lagt hela området i rök :/
 
Hade tänkt köra in ved men eftersom bror och Gabby kom blev jag sittandes med dom och titta på bilar. Åh, jag har hittat min bil som jag vill ha. Tänk om jag fick den :) Gå in och kolla !
 
http://www.blocket.se/stockholm/Nissa_X_Trail_2_5__Elegance__Automat_43929631.htm?ca=8&w=3
 
Helt rätt allting bara det att den säljs privat. Hade det varit en bil firma kanske man kunde bytit in volvon. Iofs kan man sälja den privat men jag vet inte. Perfekt är den iaf.
 
Nu ska jag skutta in i duschen så håret hinner torka innan det är dags för käk för ikväll blir det hockey med pappa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0