Genomfrusen

Jag har idag (äntligen?) kommit på att det är kallt ute och att jag behöver klä på mig mer och bättre kläder när jag går ut. Jösses vad jag är frusen.
 
Började redan imorse när min kupé värmare inte funkade så jag fick skrapa is och sätta mig i en kall bil med skinnsäten. Mm va gott åt rumpan...
 
Väl i stallet fodrade jag och släppte ut hästarna och håll då på att frysa ihjäl. Sen kom traktorn och hö skulle in. Inga vantar och svinkallt var det. Ner och hämta en sadel och hade gummi stövlar på mig med tunna strumpor i. Ingen bra kombo. Tillbaka till stallet för att fixa iordning allt och jag trodde fingrarna skulle gå av. Huvva va kallt det är. Tänk om det kunde ge fan i att blåsa. Och vart i helvete är solen ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0