Det blir inte riktigt som man tänkt

Skulle kört in ved och kanske även hunnit med att tvätta två maskiner. Dock blev det inte så för jag fick ett samtal så jag kastade mig i bilen för att åka iväg och göra dagens goda gärning. Hjälpa världens bästa Maj att byta ett däck på bilen för dom hade punka. Iofs mycke roligare än att köra in ved så jag klagar inte :)
Jag får helt enkelt hoppas på riktigt toppen väder imorgon så jag hinner med både stolpar och ved. Sov morgon imorgon bitti så då stoppar jag i en maskin innan jag far till stallet. Jösses tror den här bloggen snart bara kommer handla om vad mycket jag tvättar :) haha.
 
Om nån timme är det dags att åka till stallet och jag tyckte faktiskt (önsketänkande?) att Z lät bättre idag. Hörde ingen hosta så länge jag va kvar. Tänk om det går åt rätt håll. Fina killen <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0