Dåligt med steg

Torsdag 15 nov 5969 steg
 
Ganska dåligt med steg igår tydligen. Blev inte riktigt som jag tänkt mig med allt som skulle göras så jag får se om det kan bli nåt idag. Tror dock det kommer bli såligt idag med för jag har inte kommit igång med nåt än och klockan är massor. Vaknade med huvudvärk och kände stress imorse. Jag är inte gjord för att ha sovmorgon :)
 
Igår kväll när jag skulle fodra var jag lite orolig för Z så jag fick ringa Ida och höra hur han varit på em. Tydligen som vanligt, men igår kväll var han extremt lugn tyckte jag. Tom P-A tyckte att han inte riktigt va som han bruka. Tempa iaf och han hade ingen feber. Bra är iaf att han inte har haft snor nu på några dagar och ingen feber. Hostan hänger i men det är skillnad som natt och dag. Har pratat med Karlstad nu och dom ansåg som jag, att jag ska fortsätta en kur till med medicin och inte ändra nåt innan den är avslutad. Börjar jag knövla nu vet jag ju inte vad som hjälpte...
 
Dags att fara mot stallet så jag har det fixat iaf så får jag se efter det vad jag tar mig för.

Kommentarer
Postat av: Katharina

Eftersom du inte är gjord för sovmorgon så byter jag mer än gärna bort ALLA mina morgonpass. -:)

Svar: haha you wish ;)
Märi Boman

2012-11-17 @ 11:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0