Arg som ett bi

Jag blir fullständigt tokig(are) snart. Har suttit och ringt samtal till Af, fk och facket och nu börjar jag få någorlunda klarhet i vad som är galet. Kommer tydligen få på posten idag att jag måste komplettera med ett papper till från eurenco (vilket jag har för mig va med) med sjukfrånvaro. Sida 3 av arbetsgivarintyget iaf. Innan det pratade jag med facket och enligt dom var jag inte påanmäld hos dom och skulle få pengar av fk. Men hur faan kan fk veta vad mycket pengar jag ska ha när jag inte skickat ett enda papper till dom ? Kommer alltså få för lite pengar garanterat men det skiter ju dom i. När jag ringde upp fk för att höra ang pappren jag ska fylla i och om ersättning svarade kärringen i telefon att dom pappren fick man skriva ut på nätet. Kunde inte va hjälpsam och förklara för mig vart på sidan jag kunde hitta. När jag sen frågade igen om det var 220:- nånting som jag skulle få per dag besvarade kärringen med att kasta på luren i örat på mig...
 
Jag verkligen älskar alla myndigheter så ofantligt mycket. Tack för hjälpen allihop <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0