Underbart!

Jösses vilket fint väder vi fått helt plötsligt. Helt sjukt varmt och det är man verkligen inte van med :)
Idag blev det en ridtur i skogen sent på kvällen och det var riktigt härligt. Dessvärre blev Z rädd för nåt i skogen (älg?) så vi fick vända hemåt.
Tydligen är det en älgko med fjolårskalv som håller till där så det var nog nån av dom han fick vittring på. Hon håller ju på att stöta bort sin kalv nu och jag har ingen lust att stå öga mot öga med nån av dom...

Jag kommer rida den rundan med han nu i början eftersom han är så pass svag och mest snubblar omkring. Blir även några promenader för hand som man kan ta lite längre eller kolla lite nya vägar samt även lite vilodagar. Jag har absolut inge bråttom att komma igång utan vi tar det i våran takt :)

På lördag har jag planerat in en sego dag och jag hoppas det blir fint väder så jag kan ligga ute och sola hela dan. Man får ju inte så mycket sol på sig i veckorna eftersom jag sover så pass länge.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0