Strax dags

Ska bara packa iordning och byta om så ska jag dra mot jobbet sen. Dags för veckans längsta pass och jag bävar verkligen idag för jag är sten trött redan nu :( Men jag får se det positiva att det bara är 3 nätter denna vecka och sen långledigt. Vlket kommer bjuda på massa ridning :D, en tripp till Karlstad och sen fest med jobbet på fredag. Lite att se fram emot iaf och det är alltid skoj.

Gårdagen spenderades mestadels i sängen sovandes. Fasen va skönt det va att äntligen inte ha ett skit planerat så man bara kunde glida runt och slappa ;) Jag behövde nog det efter allt som varit inbokat för jösses va jag sov. Hade lätt kunnat sova bort hela dan men va ju tvungen att rida oxå :) Premiärtur som sagt.

Mer om återbesöket kommer i ett senare inlägg för nu måste jag sätta fart om jag ska hinna med innan jobbet.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0