Sova ?

Första jobb natten avklarad och det gick faktist väldans bra trots lite halvtaskig sömn innan. Blev ju inte bättre idag då jag blev väckt runt 11 av en liten hund nos :) Hon kom igen nån timme senare och då kände jag att det kanske är lika bra att gå upp. Hon brukar inte komma och väcka mig så jag vet inte varför det hände idag. Nåja det finns lite att göra så det kanske är bättre att sätta fart.

Diskmaskinen ska plockas ur, altanen och hallen ska dammsugas inför styrelsemötet ikväll. Ska även åka upp och hämta mitt paket från Börjes som kommit och sen ska jag köpa lite fikabröd. Hade tänkt att slänga ihop en kladdkaka men har verkligen ingen lust. Det ska jag hinna med nu innan 16 då pålle ska ha hö vid den tiden. Fixa det sista i stallet och sen hem för lite mat. Skulle vilja hinna med att rida idag men jag tror tyvär inte det är möjligt :( Jag får ta nya tag imorgon istället.

Ska även ringa och kolla om Gunnar har hö att sälja och sen ringa veterinären ang Siri´s öga. Men nu måste jag sätta fart :)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0