Grattis :)

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Jojje´s födelsedag. Hurra hurra hurra !! :)



Idag blir gubben hela 18 år men han beter sig iaf som en treåring vissa dagar ;) Men det är bara roligt att han har barnasinnet kvar och tycker om livet numera.

Ingen ridning idag då regnet har öst ner här så det har inte känns spec lockande. Pratade med Anki lite förut om hans stannande vid ridningen så jag får se va som händer här framöver...

Har iaf fått hem torv idag oxå vilket va välbehövligt då jag bara hade två balar kvar. Torven va tydligen lite sur men det gör inget för hos Santoz dammar det så man får stopp i halsen så jag har fått vattna i hans box med kanna idag :)

Har även hämtat new body så ni som beställt av mig kommer snart få ett litet sms om att era grejer finns att hämta och även mitt konto nummer så ni vet vart ni ska sätta in pengarna.

Dags att sätta fart med det då jag ska packa iordning lite som mamma ska ha med till jobbet imorgon. Efter det blir det en varm dusch och sen lite soffmys innan hästarna ska nattas och jobbet kallar.


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Grattis Jojje!!!

I Stenbäcken firar vi oxå födelsedagar den här veckan, Topia fyllde 18 i måndags och imorgon (torsdag) blir Conda 19!

2012-05-09 @ 21:56:57
Postat av: Märi

Åh va roligt. Hälsa tjejerna grattis från mig :)

2012-05-10 @ 15:46:11
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0