Dåligt med sömn

Usch idag har det blivit riktigt taskigt med sömn. Eller ja klev upp hyffsat sent men jag har varit vaken några ggr. Tror det kan ha att göra med att Alfonz va inne och att jag då undermedvetet tror att han ska väcka mig och vilja gå ut, så jag inte kan slappna av ordentligt och komma till ro. Tur att det är sista passet inatt innan helgen :)
Annars måste jag säga att jag trivs sjukt bra med att jobba natt och det har gått över förväntan bra. Jag har ju alltid varit kvällstrött och morgon pigg men det funkar faktist helt okey. Får se om det kanske blir annan skift gång i höst sen och det ska bli spännande :) Alltid nyfiken att prova på det mesta.

Igår blev det ju som sagt en mysig kvälls promenad med Z och så blir det nog ikväll med.

Santoz har på sig sin nya fina grimma idag som han fick av Ida i födelsedags present. Den va lite stor tyvär så jag hoppas den sitter kvar när jag kommer till stallet...

Ikväll måste jag skynda mig hem så jag hinner se kvalet med Loreen :) haha sjukt bra låt verkligen och jag hoppas hon kammar hem hela skiten. Vågar ju inte hoppas på att hon går vidare till lördag så därför ska jag försöka se bidraget ikväll. Går hon vidare måste jag kolla lördag med och sitta i soffan och hejja :)

Annars kommer helgen bli lugn tror jag och jag ska försöka va ute och få lite sol på mig :)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0