Oroligt

Inte hunnit med att rida varken igår (söndag) eller i lördags. Imorgon blir det nog inget heller då vi har styrelsemöte på kvällen. Jaja får hoppas jag kan vakna i tid så kanske jag hinner :)

Igår va jag iaf och kolla när några av våra ryttare tävlade i Botorp. Duktiga tjejer allihopa :)

Har även hittat en sida (Anki tipsade mig) där dom har snoddar, plastronger mm mm. Hittade en plastrong som jag blev lite kär i men frågan är ju hur den ser ut IRL...

Har varit lite oroligt ett tag på jobbet då det pratats om att nån måste gå ner på 2-skift. Idag kom dock beskedet och jag kan andas ut för vi ska ha upp ytterligare en till så vi blir 17 på vårat skift. Halleluuuujjjjjaaaa !!!!! :D

Rasten är slut och jobbet kallar ;)


// Märi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0