Märkligt

Va trött som en tok imorse när klockan ringde och ändå kom jag i säng ganska tidigt mot vad jag brukar göra fredag kvällar. Kommer bli sängen tidigt ikväll oxå för redan nu är jag super mega trött :/ Men först ska jag pallra mig iväg och köpa lördags godis ;) (tror jag) och sen ska hästarna nattas (dom är redan inne pga skitvädret) och J ska ha sin sista medicin.

Idag har det inte blivit nåt gjort av det jag tänkt mig. Var skit fint väder på fm så jag hade tänkt städa bilen och skura ur transporten ordentligt men då kom mamma på att hennes häst skulle bort till betet så det var bara att åka iväg och knalla bort med han och hans partner. Sen var vi iväg och leta hus i skogen innan det var dags för hemfärd och lite handling. Efter det kom min söta vän Tess på besök och hade med sig mat :D

Nu på em har vi varit upp och hämtat hem dom från betet och även tagit in mina då det som sagt är världens rusk väder :( Vart faan tog sommaren vägen ?

Nu ska jag nog försöka åka och handla nåt men först måste jag kolla om det är nåt bra på tv sen ;)

Imorgon bitti far jag mot Botorp för att hejja på våra duktiga KRT:are som ska tävla :) Cissi, Anki och Emilia :D


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0