Förlängt :D

Igår hade jag papper att skriva på om förlängning på jobbet. Fick fram till 2/11 :D Glad tjej !!
Trivs så sjukt bra med både jobbet och arbetskamraterna så jag skulle bli väldigt depp om jag behövde gå hem...

Igår tog jag och Z en kvällspromenad med Jenny i telefon :) Trava en kort bit både på bort och hemvägen. Han går med handbromsen i så jag ska be min moster komma och klämma lite på han. I skritten känns han hyfsad iaf och kliver på ganska bra. Men lika bra att kolla honom redan nu.

J ska kollas imorgon kväll igen och sen får vi utvärdera om han ska behandlas en gång till för att se om det kan bli bra. Tyckte inte han såg riktigt fräsch ut imorse tyvär...

Ikväll ska hästarna gå över i nästa beteshage då det börjar bli dåligt i den dom gått i nu. Z behöver egentligen inte ha nåt mer för jösses han ser ut som en blåval :/ Men jag får försöka arbeta bort det istället på nåt vis ;)

Nej dags att dra till Coop och handla hårfärg och sen blir det stallet :)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0