Trögt

Precis hemkommen från stallet och har läst alla bloggar som jag gör varje morgon :) Nu ska jag sätta mig och äta frukost för jag är jätte hungrig. Dessvärre finns det ju ingen tidning idag och av nån anledning har jag jätte svårt att äta frukost om jag inte får läsa i nåt samtidigt. Får leta upp nån "damtidning" som mamma har i brist på morgon tidningen :)
 
Idag ska jag på en liten tripp söderöver men va det handlar om kan jag inte skriva här. Inte än... Det är en överraskning för nån och även om jag vet att den personen inte läser det här finns det andra som gör och som kan råka försäga sig. Därför kommer det dröja ett tag innan ni får veta va det är.
 
Ridning ska det bli idag med men vilken tid har jag inte kommit på. Tjejen som skulle rida J har inte hört av sig så jag tror inte det blir nåt :/
 
Nej försöka få i sig lite frulle och sen göra nåt vettigt en stund.
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0