Tråkigt eller ?

Tycker själv att jag blivit ganska duktig på att uppdatera här nu. Men det är väl för att jag har mer tid eftersom jag inte jobbar och sover :)
 
Men när jag läser andra bloggar har dom mycket bilder och så i sina inlägg. Vet själv att det är roligare att läsa om det är bilder med. Behöver inte va massa bilder utan en kan räcka. Jag är bara såååå lat och orkar inte lägga in bilderna i datorn så det är därför som det inte kommer upp nya bilder. Jag har alltid med mig kamerorna i väskan men det där med att försöka få in dom i datorn är tydligen problematiskt. Vet att det är helt och hållet mitt "fel" men jag kanske behöver ta det lite lugnt och börja i ena änden ? Nu har jag iaf börjat blogga igen och jag hoppas det kan hålla i sig nu så det inte dör ut om ett tag :)
 
Vad tycker ni ? Ska jag försöka sluta va så lat och lägga upp lite NYA bilder i mina inlägg ?
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0