Tappsko

Lite stiltje nån dag här igen men dagarna springer verkligen förbi i en rasande fart.
 
Det har blivit en dags vila för Z och lite longering igår. Idag hade jag tänkt rida på morgon men när jag skulle ta in hästarna igår kväll hade han en baksko på trekvart. P-A fick hjälpa mig av med den och han såg inge halt ut som tur va. Imorse var han inge svullen i benet heller och ömmade inget när jag ledde ut han till hagen. Fick tag på Anette igår kväll så kl 10 imorse/fm var jag och Z på plats i Utterbäck så hon slog på den nedrans skon.
 
Nu har jag varit hemma och ätit lite lunch och pratat i telefon med Linnéa :) Det händer inte alltför ofta tyvär... Så nu funderar jag på en liten pn och sen åka till stallet och rida. Va så sjukt varmt förut när jag kom tillbaka till stallet och sen va ja så hungrig så jag va tvungen hem ;)
 
Ikväll ska jag upp till broder och äta tacos :) Har ett samtal jag måste försöka ta mig i kragen och ringa oxå.
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0