Sommar ?

Jösses från att igår kväll gått från världens åskoväder till att ha strålande sol idag. Det är inte fy skam. Ska bli lika gött väder imorgon med så då ska jag försöka hitta en bra bok och lägga mig i solen. Hann med en timme idag ungefär innan det var dags att bänka sig framför tvn och kolla på travet. Inga pengar idag heller så jag hoppas på bättre tur nästa vecka :) Nu är det iofs fortfarande soligt och fint men jag känner inte för att lägga mig på gräsmattan iaf. Jag tar det imorgon istället :)
 
Z fick sig en liten genomkörare imorse på banan och mot slutet var han ganska fin. HUR mycket som helst att jobba med men vi har all tid i världen. Förhoppnigsvis kommer det en tjej och provar J imorgon oxå. Hoppas det kan passa så han får röra på sig några ggr i veckan. För hans trivsel och mitt dåliga samvete...
 
Nu ska jag skutta in i duschen och sen bara slappa innan hästarna ska in ikväll. Skönt att ha allting klart ;) Okey Santoz ska ha in torv och ja ska skura hans vattenhink som jag inte orkade göra förut ;)
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0