Semester :)

Sådär nu har jag haft semester i ca 10 timmar och fler ska det bli :) Har hela 4 veckor innan jobbet drar igång igen. Dock kommer det inte bli nån vila för mig på semestern eftersom jag har fullt upp med allt som inte hinns med annars.

Idag skulle jag hämtat hö kl 14 men jag får inte tag på människorna jag skulle hämtat hos och sen ser det inte vidare bra ut med vädret heller. Ska se om jag kan få tag på dom under morgondagen och kolla om jag kan hämta på söndag. I em kommer det två tjejer som ska prova J oxå. Ska bli spännande :)

Under mina semester veckor ska jag försöka uppdatera lite flitigare här med både bilder och annat. Har massor med bilder tagna som inte är visade då jag inte haft ork eller lust med det här.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0