Morgon

Nu ska jag alldeles strax fara mot stallet men innan det ska bilen tankas så jag tar mig fram och tillbaka till träningen.
Z går på ridbanan idag då jag inte tänker jaga häst nu när han ska in och så kanske han inte rullar sig innan ;)
 
Mamma följer med så förhoppningsvis tar hon lite kort när vi rider. Är jätte spänd och nästan lite nervös. Känns nästan som det är tävling... Vet ju att vi inte har nåt att komma med då han precis är igångsatt men man blir ju ändå lite spänd. Dessvärre startade morgonen inte vidare bra då mamma hade med en present från farmor. Hon hade skrivit lite grann och tårarna fullkomligen sprutade ur mina ögon. Jag kan i detta nu inte ringa och tacka henne för jag kommer barar bryta ihop en gång till. Förhoppningsvis "mår" jag bättre när jag kommer hem och att jag kan fokusera på träningen i första hand...
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0