Lön

Då har lönen trillat in på kontot och jag har redan lyckats göra över med en hel del pengar. Räkningar :(
Men nu är alla räkningar "på papper" betalda så det är bara stallhyran och en grej till som ska betalas idag så har jag betalat allt för denna månaden. Eller ja det tillkommer ju diverse häst, hund och kattmat men det är ju utöver allt det andra :)
 
Har pratat med Färjestad Rid & Trav på morgon ang mina stövlar. Jag kommer åka in med dom imorgon så dom får fixa dom. Dessvärre tar det några dagar för dom så jag får väl hämta dom till veckan. Hoppas dom blir bra så jag kan börja "rida in" dom :) Idag har jag lite annat som ska göras och jag tänkte börja städa lite idag eftersom päronen kommer hem redan imorgon.
 
Ikväll blir det en uteritt med Z och imorgon får han gå ett pass på banan inför fredagens träning. Aa just det pengar för den ska jag ta ut oxå :)
 
Prinsessan har inte ätit nån mat sen i måndags morse innan hon kom till mig och har varit riktigt dålig i magen :( Nu när vi kom från stallet hällde jag upp maten och den försvann på en gång. Skönt !! Hoppas magen kan räta upp sig oxå för det är nog inte roligt för henne att va så risig i kistan...
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0