Kom igen !

Nu har jag precis kommit hem från Örebro med Ida. Innan det var vi ner till mossen med bil och transport för att hämta torv. Bytte bil därnere med pappa så vi kunde åka vidare mot Örebro så det är han som får dra med det där hem sen. Tycker jag gott han kan göra ;)
Ida har nu fått en liten rundtur på mossen och fått berättat för sig hur allt funkar. Dessvärre är det världens skit väder idag så det var inga maskiner igång därute och då blir det riktigt tråkigt tycker jag. Hoppas det kan va finare väder senare i sommar så vi kan åka ner och kolla igen. Om hon vill förstås :)
 
Shoppingen då.
Biltema: Det ja skulle ha fanns inte men det blev lite annat istället ;)
* Ny foderkrubba till Z (dom har börjat med hästgrejer på Biltema :)) En hörnkrubba blev det eftersom han äter mat bak i boxen i ena hörnet. Underbart att äntligen kunna stå i ett stall med folk som förstår att han inte är livsfarlig och att han då kan få äta där han behöver få äta !
* En matskål till Alfonz. Orka ränna in och ut med den han har ;) Bättre det står en konstant ute.
* Handtvål till stallet. Nu har vi bara såpa att tvätta händerna i :/
 
Hööks ;)
* Vita benlindor
* Vita gummisnoddar
* Ett par stigläder
* En ryktborste
* Ett schabrak (som inte är till mig)
 
Hade kunnat shoppa mer på Hööks men jag behöver nog ha pengarna kvar till lite annat oxå. Såg ett par snygga ridbyxor som det var 50% på men ja lyckades hålla mig. Provade dom inte ens så jag kan säkert inte ha dom iaf ;)
 
Imorgon blir det Jysk med mamma och kolla om det finns handdukar kvar som är billiga. Sen kanske även en sväng in till maxi i krillehöla.
 
 
// Märi<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0