Klant !!

Jag och Siri var i stallet imorse och släppte ut hästarna. Sen hem för att käka frulle och sen tillbaka för att knata upp med Z till Anette. Tömkörning stod på schemat. Jag är ingen hejjare på det där så jag överlåter det till dom som kan det bättre :) Mot slutet var han stuntals riktigt fin men hon fick va på han rejält några ggr för att han skulle bjuda fram. Nu är det ju ganska längesen hon tömkörde han sist men hon tyckte han va bättre nu. Skönt att höra :) Jag mitt pucko glömde ju kameran i bilen vid stallet så det blev inte ett enda kort :( Usch va sur jag är på mig själv...
 
Nu är vi tillbaka hemma igen för att äta lite lunch (Siri ska äta upp sin kvällsmat sen igår tycker jag) och sen ska vi tillbaka för att ta emot hovis som kommer kl 15.00. Efter det ska jag hämta upp Cissi och vi ska vidare mot hemlig ort och sen till Björneborg för att harva banan inför helgens tävling. Hela em kommer gå av bara farten så jag stupar väl i säng tidigt ikväll med :)
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0