Fullständigt galen !

Jag kan bara meddela att den hästen som i helgen var riktigt dålig, inte ville äta, knappt dricka och som såg mer eller mindre halvdöd ut har "återuppstått" ;)
Herre jösses han är helt galen !! Han ser piggare ut nu än va han gjorde innan helgen. Igår racade dom i hagen allihopa och han bockade, studsade på stället, stegrade sig och var hel tokig :) Jag kunde inte annat än skratta när jag såg honom och det värmde verkligen i hela min kropp när jag såg han fara fram på det viset. På morgonen när jag kommer brummar han igen och säger god morgon. Han står framme vid krubban och maten äter han upp på ett litet kick. Lämnar inge hö i boxen utan det är helt rent därinne. Äntligen (efter den korta men ack så jobbiga helgen) är han tillbaka till sitt gamla jag och jag är såå glad :)
 
Idag ska jag hämta Ida vid 11 och sen fara ner mot mossen. Väl där ska pappa köra Ida på en liten rundtur därnere så hon får se hur det ser ut. Efter det ska vi åka till Örebro då jag ska till Biltema :( och Hööks :). Skulle vilja in på IKEA (?) oxå men det beror på va mycket folk det är...
 
Det är min dag idag :)
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0